آیندمون,آینده ای روشن......

اینجا,زندگی جریان دارد.......

آیندمون,آینده ای روشن......

اینجا,زندگی جریان دارد.......

آیندمون,آینده ای روشن......

«امنتُ باللّه‏ و صلی اللّه‏ علی محمد و آله محمد

مطالب همه رمزی!ب تازه وارد ها و کسانی ک وبلاگ ندارند رمز داده نمیشه....
مطالب قدیمی ارشیو شدن .لطفا درخاست رمز نکنید ;-)


ساخت وبلاگ 1393/9/12

عقدمون 1390/3/26

عروسی 1394/5/28

مدال رنگی
بایگانی
آخرین مطالب

اطلاعیه

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

دوستای عزیزم من یه تصمیمی گرفتم و امید وارم درکم کنید ....

من تصمیم گرفتم ک از اینستام انفالوتون کنم .اونجارو میذارم مختص ب دوستای حقیقی و اشنایانم .اینجا هم مختص ب شما .امیدوارم درکم کنید  :)))


  • ندا بانو

نظرات  (۳)

عاشق تصمیمت شدم اصن 😂
اینجور که تو اعلام کردی بچه ـا یه تصمیمی گرفتم 
فک کردم خدای نکرده میخوای تجدید فراش کنی 😂 
راحت باش هانی 😋
عزیز دلم هر جور راحتی،پیج خودته اختیارشو داری.
دوستای وبلاگی هم به حتم درکت می کنن.💜😊🌹
آخیییی الهی هرچند دلم برات تنگ میشه .چون من واقعا اونجا دوست مجازی ندارم. مخصوصا تو پی وی پیجم.ولی بازم حق با شماس. کاریو بکن که راحتی و فک میکنی درسته عزیزم.
من درهرصورت دوست دارم و واقعا از بهترین دوستامیییی😍😍😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی